12/06/2025 12:30  -  12/06/2025 13:30

Webinar digitale strategie & meetbare marketing

Benieuwd hoe je het maximale uit digitale marketing haalt? Welke kanalen écht impact maken voor jouw bedrijf? Hoe je data en inzichten slim inzet om je conversies te verhogen?

Tijdens dit webinar leer je hoe je een effectieve digitale strategie opbouwt en meetbare marketing toepast om je bereik en impact te vergroten.

Je ontdekt er:

  • hoe je met een slimme digitale strategie jouw marketingdoelen bereikt;
  • de kracht van meetbare marketing: data-gedreven optimalisatie voor maximale conversies;
  • hoe Pathmetrics je inzicht geeft in het volledige conversiepad van bezoekers.

Wil je ook meer impact met een digitale strategie & meetbare marketing? Schrijf je dan in voor het webinar van donderdag 12 juni van 12.30u tot 13.30u.

Schrijf je in

Programma

Gratis webinar op donderdag 12 juni van 12.30u tot 13.30u.
Enkele dagen voor het webinar ontvang je de Zoomlink naar de online meeting.

 

Voor wie is dit webinar?
👉 Marketing- en communicatieprofessionals die effectievere online campagnes willen voeren.
👉 Ondernemers en bedrijfsleiders die hun digitale strategie willen versterken.
👉 Iedereen die inzicht wil krijgen in hoe data-gedreven marketing tot meer impact en groei kan leiden.

Spreker

Pieter Carette

Co-founder Growl

Na het afronden van zijn studie Productontwikkeling startte Pieter in 2010 zijn bedrijf genaamd ‘SiteOptimo’. Hier gaf hij de afgelopen 11 jaar advies over digitale strategie, SEO en Usability aan een brede waaier van klanten. Pieter is verantwoordelijk voor het uitwerken van digitale strategieën en staat in voor de kwaliteitscontrole van audits en advertising campagnes voor Growl. Daarnaast is Pieter continu op zoek naar manieren om onze websites beter te laten scoren in zoekmachines voor een grotere impact bij hun klanten.

Neal van der Valk

Co-founder Growl

Op 23-jarige leeftijd richtte Neal zijn eigen start-up op, genaamd Wizer: een systeem voor het verzamelen van feedback en klantgegevens in de horeca. De applicatie verzamelde meer dan 15.000 reviews in slechts twee jaar tijd, wat zeer hoog was. Na die start-up ervaring besloot Neal over te schakelen naar het bouwen van websites en applicaties voor andere bedrijven voor Growl. Op een dagelijkse basis is Neal bezig met het coördineren van het team, het nakijken van geschreven code en het verder ontwikkelen van applicaties en websites.