Hoe maak je van je merk je uithangbord?
Hoe bouw je aan een sterk merk en wat moet je doen om dit ook te houden? Dat zijn vragen waarop je antwoorden moet zien te vinden, zeker nu de consument steeds vaker op zoek gaat naar ervaringen. Tijdens deze dagopleiding denken we na over de waarde van een merk voor je bedrijf of organisatie. Wat is nu juist de meerwaarde van een sterk merk? En hoe kan je een strategie ontwikkelen om dit merk uit te bouwen? In een hands-on sessie zien we tal van voorbeelden en gaan we concreet aan de slag met jouw merk en krijg je tools aangereikt om je merk verder te blijven uitbouwen!
- je bedrijf uniek en herkenbaar maken met behulp van een sterk merk.
- dankzij nieuwe inzichten je brandingstrategie op punt zetten.
- je product of dienst beter in de kijker zetten.
- beter beantwoorden aan de customer experience.
Praktisch
Datum
donderdag 28 oktober van 9.30u tot 16.30u met lunchpauze
Prijs
Voor de deelname aan deze workshop betaal je 150 euro excl. btw.
(Erkenningsnummer kmo-portefeuille : DV.O105390)
Locatie
The Harbour/Winwinner
Port Arthurlaan 11 a, 9000 Gent (Zeehaven)
Parkeren: P+R is recht tegenover het kantoor.
Ook mogelijk op de parking van de Decathlon/Weba (5 min. te voet).