28/10/2021 09:30  -  28/10/2021 16:30

bOOST: Werk aan een sterk merk

Hoe maak je van je merk je uithangbord?

Hoe bouw je aan een sterk merk en wat moet je doen om dit ook te houden? Dat zijn vragen waarop je antwoorden moet zien te vinden, zeker nu de consument steeds vaker op zoek gaat naar ervaringen. Tijdens deze dagopleiding denken we na over de waarde van een merk voor je bedrijf of organisatie. Wat is nu juist de meerwaarde van een sterk merk? En hoe kan je een strategie ontwikkelen om dit merk uit te bouwen? In een hands-on sessie zien we tal van voorbeelden en gaan we concreet aan de slag met jouw merk en krijg je tools aangereikt om je merk verder te blijven uitbouwen!

Na deze sessie kan je: 

  • je bedrijf uniek en herkenbaar maken met behulp van een sterk merk.
  • dankzij nieuwe inzichten je brandingstrategie op punt zetten.
  • je product of dienst beter in de kijker zetten.
  • beter beantwoorden aan de customer experience. 
Schrijf je in

Praktisch

Datum
donderdag 28 oktober van 9.30u tot 16.30u met lunchpauze

Prijs
Voor de deelname aan deze workshop betaal je 150 euro excl. btw.
(Erkenningsnummer kmo-portefeuille : DV.O105390)

Locatie
The Harbour/Winwinner
Port Arthurlaan 11 a, 9000 Gent (Zeehaven)
Parkeren: P+R is recht tegenover het kantoor.
Ook mogelijk op de parking van de Decathlon/Weba (5 min. te voet).

Docenten

Foto spreker boost Stef Hamerlinck

Stef Hamerlinck

Stef Hamerlinck Studio

Stef Hamerlinck van Stef Hamerlinck Studio is merkstrateeg en ontwerper met ervaring in Consumer Packaged Goods (CPG) op het vlak van branding en marketing. Hij hecht veel belang aan merkstrategie, verpakkingsontwerpen en onderscheidende merkenontwikkeling.
Foto Matthias Browaeys

Matthias Browaeys

WinWinner

Matthias Browaeys, co-founder van WinWinner ‘Crowdlending platform’ & The Harbour ‘Finaciering voor kmo’s’, brengt een praktijkverhaal rond het dagthema.

Schrijf je in

Meer bOOST sessies