17/09/2024 12:30  -  17/09/2024 13:30

Blijf voorop met AI

Slimme strategieën voor marktmonitoring en concurrentieanalyse

Tijdens deze workshop duiken we in Artificiële Intelligentie (AI) voor marktonderzoek en vooral voor continue marktmonitoring. We bieden je inzicht in de nieuwste tools en methodes om proactief te blijven in het detecteren van nieuwe wet- en regelgeving, technologische ontwikkelingen en verschuivende marktdynamieken.

Je mag je verwachten aan een interactieve sessie waarin we uiteenlopende strategieën behandelen om de collectieve intelligentie binnen jouw organisatie op scherp te zetten. Ontdek hoe je AI kunt gebruiken om op een efficiënte manier gegevens uit diverse informatiebronnen zoals patenten, nieuws en industrie rapporten te verzamelen, te analyseren en te vertalen naar de noden van jouw bedrijf.

Tijdens deze online workshop zullen we de volgende essentiële vragen beantwoorden:

  • Wat zijn de uitdagingen en risico’s van een onvolledig of gefragmenteerd beeld van de markt waarin jij actief bent?
  • Wat zijn de voordelen van AI-gestuurd marktonderzoek?
  • Hoe kun je op een efficiënte manier data verzamelen uit een brede waaier van gegevensbronnen?
  • Welke AI-technologieën zijn geschikt voor effectieve marktmonitoring?
  • Hoe kunnen AI-gegenereerde data worden vertaald naar strategische voordelen voor jouw bedrijf?
Schrijf je in

Spreker

Foto spreker boost Ingrid Willems
CEO en co-founder van DataScouts

Ingrid Willems

Ingrid Willems is CEO en co-founder van DataScouts, waar gewerkt wordt met AI-gestuurde inzichten, geïntegreerde marktanalyse, stakeholder mapping en scenariodenken.
Spreker is gepassioneerd door het in kaart brengen, activeren en ontwikkelen van ecosystemen, omdat dit aanzet tot meer onderlinge samenwerking en de creatie van nieuwe bedrijfsmodellen.

Praktisch

Dit webinar vindt plaats op 17 september 2024 van 12u30 tot 13u30.
Enkele dagen voor het webinar ontvang je een herinnering met Zoomlink naar het webinar.

Schrijf je in

Schrijf je in