Slimme strategieën voor marktmonitoring en concurrentieanalyse
Tijdens deze workshop duiken we in Artificiële Intelligentie (AI) voor marktonderzoek en vooral voor continue marktmonitoring. We bieden je inzicht in de nieuwste tools en methodes om proactief te blijven in het detecteren van nieuwe wet- en regelgeving, technologische ontwikkelingen en verschuivende marktdynamieken.
Je mag je verwachten aan een interactieve sessie waarin we uiteenlopende strategieën behandelen om de collectieve intelligentie binnen jouw organisatie op scherp te zetten. Ontdek hoe je AI kunt gebruiken om op een efficiënte manier gegevens uit diverse informatiebronnen zoals patenten, nieuws en industrie rapporten te verzamelen, te analyseren en te vertalen naar de noden van jouw bedrijf.
Tijdens deze online workshop zullen we de volgende essentiële vragen beantwoorden:
- Wat zijn de uitdagingen en risico’s van een onvolledig of gefragmenteerd beeld van de markt waarin jij actief bent?
- Wat zijn de voordelen van AI-gestuurd marktonderzoek?
- Hoe kun je op een efficiënte manier data verzamelen uit een brede waaier van gegevensbronnen?
- Welke AI-technologieën zijn geschikt voor effectieve marktmonitoring?
- Hoe kunnen AI-gegenereerde data worden vertaald naar strategische voordelen voor jouw bedrijf?
Spreker
Ze is gepassioneerd door het in kaart brengen, activeren en ontwikkelen van ecosystemen, omdat dit aanzet tot meer onderlinge samenwerking en de creatie van nieuwe bedrijfsmodellen.
Praktisch
Dit webinar vindt plaats op dinsdag 17 september 2024 van 12.30 uur tot 13.30uur.
Enkele dagen voor het webinar ontvang je een herinnering met Zoomlink naar het webinar.