09/12/2021 09:30  -  15/12/2021 17:30

bOOST: Beter verkopen

Hoe word je écht een goeie verkoper?

Hoe maak je in de verkoop een verschil? Impact krijgen bij je prospect of klant doe je niet door het toepassen van enkele verkooptechnieken. Het komt er op aan om vanuit je authenticiteit je klanten te inspireren en met hen te connecteren, met vertrouwen als belangrijkste fundament. In deze workshop reikt Kathleen Cools je dé sales toolkit aan met allerhande manieren die je helpen een verschil te maken en waarde te creëren, zonder dat je moet pushen of aan hardselling doen. We nemen een duik in zes sales tools die je meteen kan toepassen op je eigen dagdagelijkse bedrijfsvoering, zodat jij je commerciële slagkracht vergroot! 

Na deze sessie kan je: 

  • in dialoog gaan met je klant met de ultieme sales pitch.
  • je klanten uitdagen met sterke vragen om hen nieuwe inzichten te brengen. 
  • ervoor zorgen dat je klanten jou en je product niet snel meer vergeten.
  • beter omgaan met klantenbezwaren.
  • onderhandelen en je klant helpen om de beslissing te nemen.
Schrijf je in

Praktisch

Datum
donderdag 9 december 2021 van 9.30u tot 12.30u (gevolgd door een lunch)
woensdag 15 december 2021 webinar van 16.00u tot 17.30u

Prijs
Voor de deelname aan deze 2 workshops betaal je 75 euro excl. btw.

Locatie
Cimorné
Alfred Nichelsstraat 14, 9300 Aalst
Cimorné is een ontmoetingsplaats in een historisch kader, een broedplaats voor vakmanschap en creativiteit, een uitzonderlijke plek in het hart van Aalst. We worden verwelkomd in het atelier van Tijs Vanneste, bezieler van Tazz Customs, die sneakers personaliseert met prachtige tekeningen. Parkeren kan in de omliggende straten en op de stadsparkings (betalend!).

Docent

Foto spreker boost Kathleen Cools

Kathleen Cools

Kathleen Cools heeft ervaring als sales manager, bedrijfscoach en -trainer. Ze zet zich in om bedrijven, leidinggevenden en sales professionals in een B2B omgeving te begeleiden in hun groei en bij het halen van duurzame resultaten. Ze helpt om waarde te creëren in elke interactie met de klant, zowel met social selling als face-to-face. Haar vertrekpunt is de mindset en vaardigheden van de verkoper; het doel is om de klant te inspireren, met hem te connecteren en tot slot de verkoper zelf te doen excelleren.
Ze doceert ook het vak ‘salesvaardigheden’ aan de Karel de Grote Hogeschool Antwerpen. Ze is tevens auteur van het boek ‘Black box van de topverkoper’ (Lannoo Campus, 2018).

Meer bOOST sessies