– Dit evenement is afgelopen –
Marketing is onmisbaar, zowel in profit als in social profit omgevingen. Het helpt je om meer resultaat te halen door je merk succesvol in de kijker te zetten. Zo verstevig je je concurrentiepositie. Duidelijke strategische doelen leiden je naar meer omzet en tevreden klanten.
In dit bootcamp komt volgende aan bod:
- bepaal je welke doelgroepen voor jou het interessantst zijn en hoe je deze kan bereiken.
- je leert om jezelf online en offline te profileren als expert en hoe je ervoor zorgt dat je organisatie onthouden wordt.
- we gaan ook dieper in op digitale marketing en de kracht van online aanwezigheid.
Prijs van deze module bedraagt 150 euro excl. btw
Programma
5/11/2020 17u-19u (Digitiaal)
Merkstrategie – Herman Janssens
- Doelgroepen bepalen
- Verschillende aspecten van branding en beeldgebruik
- Het nut van de meetbaarheid van je marketingcommunicatiedoelstellingen
26/11/2020 9u30-16u30 (Digitaal)
Op deze workshopdag kies je 2 van 4 verschillende sessies rond het thema digitale marketing.
voormiddag
optie 1 – Beter scoren in Google (Leen Veldeman)
optie 2 – Lanceer je bedrijf op Instagram (Brecht Vanderstraeten)
namiddag
optie 1 – Jouw nieuwsbrief doorgelicht (Kristof D’hanens)
optie 2 – Meer halen uit je Facebookpagina (Brecht Vanderstraeten)
12/11/2020 16u-19u (Digitiaal)
Digitale storytelling – Petra Beeckx
- Hoe maak je als organisatie verhalen waarin mensen zich herkennen?
- Hoe bouw je aan één sterk marketingverhaal dat jezelf en je klanten richting geeft?
Beter scoren in Google
- Richt je website op zoekmachines en krijg meer bezoekers op je website die langer blijven hangen
- Aan de hand van een handige checklist bekijken we stap voor stap hoe het met jouw website gesteld is en we passen meteen aan wat aangepast kan worden
Lanceer je bedrijf op Instagram
- Instagram heeft meer dan 1 miljard actieve gebruikers en is één van de snelst groeiende sociale netwerken van het moment
- Ook voor jouw organisatie of bedrijf biedt deze app om foto’s en video’s te bewerken en te delen heel wat mogelijkheden.
29/10/2020 18u30 – 22u (Digitaal)
Personal branding – Phebe D’hondt
- Dankzij personal branding laat je jouw doelgroep weten waar jij voor staat, breng je jouw unieke meerwaarde naar buiten en kan je jezelf online offline in de markt zetten.
- Hoe profileer je jezelf online en offline als expert en hoe zorg je ervoor dat je onthouden wordt.
Jouw nieuwsbrief doorgelicht
- Hoe scoor je met je digitale nieuwsbrief in de inbox van je doelpubliek?
- Checklist voor goede digitale nieuwsbrieven: jouw nieuwsbrief onder de loep + directe feedback
Meer halen uit je Facebookpagina
- Hoe werkt het algoritme van Facebook en hoe spring je daar op een creatieve manier mee om op de pagina van je bedrijf of organisatie.
- Maak doeltreffende posts en stel een efficiënte contentplanning op.
Docenten
Naast het begeleiden van eigen klanten, is Leen trainer bij het Google Digitaal Atelier en geeft ze les bij Syntra. Voordien werkte ze onder andere op de marketingafdeling bij De Standaard en als PR-verantwoordelijke aan de Universiteit Gent.
Als grote liefhebber van mailings en nieuwsbrieven, schreef hij in 2018 het Inspiratieboek Digitale Nieuwsbrieven, uitgegeven bij Politeia.
Samen met collega-freelancer Kristof D’hanens schreef hij in 2020 het boek Scoren met Creatieve Content op Sociale Media, uitgegeven bij Politeia.